There was an error in this gadget

Thursday, September 15, 2011

mereka suka hot!

kenapa aku buat tajuk tu?

sbenanye aku ni bukanla nk sibuk tp dari ape yg aku perhatikan la... kenapa setengah perempuan ni suka sgt nk hot-hot. x heranla dr segi fesyen, lifestyle n so on la kn.. nak tunjuk yg dorang ni ikut trend terkini.. plak tu mengaku 'saya suka seksi' yerk... kau tu islam kan?
yg lelaki ni pulak terasa mereka ni sangat bangga la konon dapat gf n wife yg hot-hot ni... tp kan sbenanye dorang x sedar yg dorang ni makin lame makin mkn hati.. dah sah2 sang wife tu buat dosa n sang suami la yg menanggung dosa sang wife tu..kesian-kesian.

whatever la... aku pn bukannye jeles pn tgk pompuan yg hot-hot ni.. tp kesian kan dorang je.. ye la,idup ni sementara je. kite x tau ajal maut tu akn sampai bila2 masa.. kite blh la bangga idup atas dunia ni.. nnt di akhirat xde ape yg kita ada kecuali amalan dan kebaikan kita.uiks..cm ustazah la pulok!huhe.. tp itulah hakikatnye...

"Para malaikat berdiri di kanan dan kiri sirat mengawasi setiap makhluk yang lalu. Setiap 1000 orang yang meniti sirat, hanya seorang sahaja yang Berjaya melepasinya. 999 orang akan terjatuh ke dalam neraka." wallahua'lam

jadi, renung-renungkan dan selamat beramal....

No comments:

Post a Comment