Tuesday, July 31, 2012

terharu.......... :)))


sekarang si kecik ni dh makin membesar. rupa-rupanya bkn senang nk jd seorang ibu. teringat detik2 nk lahirkan khalisha.. sakitnye punya susah nk digambarkan tapi itulah 'nikmatnya' bl jadi seorg ibu. alhamdulillah dengan izin dariNYA aku selamat melahirkan khalisha. yang paling buat aku terharu bukan saje suami yg sentiasa ada disisi tapi mak juga sentiasa ada disisi aku sepanjang waktu aku nak bersalin.. bl tgk mak ilang rasa sakit.. btl la kata org kasih seorg mak melebihi dari segalanya... hmmm, terima kasih makk!! masa dlm pantang juge mak lah siang malam jaga aku dan khalisha. terima kasih juge untuk sang suami ye.. heee *love*

itulah pengorbanan......... teringat lirik lagu ni...:
"..duhai apakah gerangan budi balasan, bagi insan melahirkan..membesarkan.. tiada bahagia jika tidak ibunda berikan, syurga itu dibawah tapak kaki ibu....."


No comments:

Post a Comment