Friday, September 16, 2011

selamat hari malaysia !

pepagi td tgk sambutan hari m'sia kt tv..
mmg sambutan yg patut di puji la... semua pemimpin-pemimpin negara turun padang...
aku bangga aku rakyat malaysia... yeehaaaa...
bertuah la kita idup di bumi m'sia ni yg xde peperangan,persengketaan, kebuluran n bla..bla..bla.. klu nk dibandingkan dgn negara lain-lain tu... alhamdulillah...

'jgn tanya apa yg negara beri pd kita, tp tanya lah pd dri kita apa yg kita dh beri pd negara'

kerja aku mmg memberi tanggungjawab utk membimbing anak-anak bangsa kita ni yg dh jauh terpesong. so.. aku dpt rasa yg sbenanye generasi 'y' kita ni byk yg buta sejarah. that's why dorg x amik kesah pn yg dorang tau hnya melaungkan dan tgk bunga api... hmmmm...

bila tgk pemimpin-pemimpin negara dr dulu smpai sekarang... mmg aku kagum. lantang bersuara dan penuh semangat...
teruja aku...



p/s: terigin nk jmpe Tun Dr.Mahathir Mohd.. he is brilliant...

No comments:

Post a Comment